Η πρώην κυβερνητική ομάδα καταστροφών και σήμερα ο νούμερο ένα εχθρός του κράτους
έχει καταλάβει την στρατιωτική βάση ΝΤΑΜΑΡΙ, μία από τις βάσεις κέντρου ελέγχου
πυραύλων και άμυνας της χώρας, με σκοπό την διάλυσή της.
Τα τέσσερα κεντρικά κτήρια (που δείχνει η εικόνα παραπάνω) είναι άμεσα συνδεδεμένα
μεταξύ τους, οπότε οποιοδήποτε καταστραφεί, η ζημιά θα είναι ολοκληρωτική και
πληροφορίες από την αντικατασκοπεία μας λένε πως οι τρομοκράτες το γνωρίζουν.
Στα χέρια τους έχουν μια βόμβα, που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν για να ανατινάξουν
ένα από αυτά τα κτήρια, χωρίς όμως να γνωρίζουμε ποιο από αυτά.
Σύμφωνα με την κατασκοπεία η βόμβα των τρομοκρατών σε μια ώρα θα πυροδοτηθεί και
έχει κλείδωμα 7-ψήφιου κωδικού. Το υλικό της αντικατασκοπείας δείχνει πως ο κωδικός
απενεργοποίησης βρίσκεται σε κάποιο κτήριο, χωρίς όμως να γνωρίζουμε ποιο, γι’ αυτό πρέπει να τα ψάξουμε.
Σκοπός μας είναι:
α) Η εύρεση της βόμβας ΚΑΙ η απενεργοποίησή της
β) Η μεταφορά της βόμβας σε ασφαλές σημείο και την προστασία της μέχρι την προσέλευση
του ελικοπτέρου μεταφοράς
ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Medic
α) Υπάρχουν 2 medic σε κάθε ομάδα με συνολικές γάζες όσοι και οι παίχτες της ομάδας τους.
β) Ο κάθε παίκτης μπορεί να φέρει πάνω του μόνο μία γάζα από τον medic, πλην τον/τους
squad leader, που μπορεί να φέρει δύο.
(διευκρίνηση: παίκτης = ατομική γάζα + μια γάζα από τον medic——squad leader =
ατομική γάζα + δύο γάζες από τον medic)
γ) Κάθε παίχτης (ανεξαρτήτως ομάδας) έχει μια ατομική γάζα που δεν μπορεί να
εφαρμόσει μόνος του. Θα πρέπει υποχρεωτικά να την δώσει σε συμπαίχτη του που
θα τον κάνει revive
δ) Ένας παίκτης μπορεί να καλέσει γιατρό μόνο εάν φέρει τον κόκκινο πανί στο κεφάλι
ή ανυψώνοντας αυτό, δεν μιλάει ΚΑΘΟΛΟΥ παρά μόνο την λέξη medic και μπορεί
να συνεχίσει αφού κρύψει αυτό και φωνάξει δυνατά «ΜΕΣΑ»
Respawn:
Ισχύει ο κανόνας respawn με έδρα την αφετηρία της κάθε ομάδας. Ο κανόνας spawn θα ορίζεται στο πεδίο ανάλογα τον αριθμό των παικτών.***Όσο ο παίκτης περιμένει στο spawn φοράει πάντα το κόκκινο πανί.
Κανόνες / Κύλιση παιχνιδιού
Διάρκεια παιχνιδιού 90 λεπτά. Αντίστροφη μέτρηση βόμβας 60 λεπτά. Χρόνος διαφυγής 30
λεπτά.
Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού οι «attackers» πρέπει να εντοπίσουν την βόμβα, να βρουν
τον κωδικό και να απενεργοποιήσουν αυτή. Στην περίπτωση της απενεργοποίησης, -σταματάει το
60λεπτό της αντίστροφης μέτρησης και ξεκινάει ο χρόνος διαφυγής των 30 λεπτών-, οι attackers
πρέπει να φέρουν την βόμβα σε ασφαλή σημείο που θα οριστεί.
Καθ΄ όλη την διάρκεια της μεταφοράς, οι “defenders” μπορούν να σκοτώσουν τον
μεταφορέα και πάρουν την βόμβα πίσω. Επίσης μπορούν να πάρουν την βόμβα από το ασφαλές
σημείο που προ-αναφέρθηκε. Στη περίπτωση αυτή θα πρέπει να την πάνε στον τόπο διαφυγής που
θα έχει οριστεί.
Σε περίπτωση που η βόμβα βρίσκεται ή στο κτήριο 1 ή στο 2, το “ασφαλές σημείο”
γίνεται “μέρος διαφυγής” και το “μέρος διαφυγής” γίνεται “ασφαλές σημείο”.
Friendly Fire
Σε περίπτωση friendly-fire βγαίνει εκτός αυτός που χτυπήθηκε και όχι αυτός που
έριξε.
Πόντοι
Απενεργοποίηση βόμβας: 400 pt.
Μεταφορά βόμβας: 300 pt.
Εύρεση κωδικού: 200 pt.
Τραυματισμός αρχηγού τρομοκρατών: 100 pt.
** Μπόνους βαθμοί 50 kill (όχι τραυματισμό) τρομοκρατών: 300 pt. (Για να πετύχει αυτό ας
μετράει ο κάθε τρομοκράτης πόσες φορές πέθανε δεν είναι δύσκολο (το bleed-out θεωρείται kill)
Σε περίπτωση εξόντωσης όλων των attackers ή το τέλος της αντίστροφης μέτρησης των 60 λεπτών
ή οι τρομοκράτες πάνε την βόμβα στο σημείο διαφυγής αποτελεί ήττα των attackers και μηδενισμό
των βαθμών. (το μπόνους δεν διαγράφεται)
Νικητής
Η επιτιθέμενη ομάδα με τους περισσότερους πόντους.