Σενάριο Αστυνομικών
Η Colleen Stan, γνωστή ως το κορίτσι στο κουτί κρατιόταν φυλακισμένη από το 1977 έως το 1984 μετά την απαγωγή της από ένα ζευγάρι όταν η ίδια ήταν 20 χρονών. Ο Cameron και η Janice Hooker την επιβίβασαν στο αυτοκίνητό τους όταν εκείνη είχε κάνει σήμα για ωτοστόπ. Όπως αποκάλυψε αργότερα μάλιστα, νόμιζε ότι μπορεί να τους εμπιστευτεί καθώς είχαν μαζί τους και ένα μωρό. Ωστόσο, λίγη ώρα μετά την επιβίβασή της ο άνδρας έστριψε ξαφνικά σε μια άλλη λωρίδα του δρόμου, όπου υπό την απειλή μαχαιριού τη φίμωσε, της έδεσε τα χέρια και έβαλε ένα ξύλινο κουτί πάνω από το κεφάλι της. Μετά από λίγη ώρα, όπως περιγράφει, έφτασε στο σπίτι του ζευγαριού όπου την υποχρέωσαν να ζει σε ένα ξύλινο κουτί σαν φέρετρο κάτω από το κρεβάτι τους. Την κρατούσαν κλεισμένη εκεί και την έβγαζαν έξω μόνο για να την βασανίσουν ή να την βιάσουν. Τον Αύγουστο του 1984 δραπέτευσε με τη βοήθεια της Janice η οποία μάλιστα αργότερα κατέθεσε εναντίον του συζύγου της στο δικαστήριο. Εκείνη απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες ενώ στον άνδρα επιβλήθηκε ποινή 104 ετών. Σήμερα Κυριακή και ώρα 05:00 ήρθε σήμα πώς μια ομάδα με αρχηγό τον εγγονό του Cameron, Jessie, έχει απαγάγει την εγγονή της Colleen, Kara, ως εκδίκηση για τον παππού του. Η οικογένεια και ο αρχηγός της αστυνομίας Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας φοβούνται για τα χειρότερα. Μαρτυρίες περαστικών υπέδειξαν το μέρος που ίσως είναι οι απαγωγείς και δορυφορικές λήψεις επιβεβαίωσαν πως την κρατούν στο ανενεργό στρατιωτικό φυλάκιο “Φλιώτσου”, χωρίς να γνωρίζουμε σε πιο κτήριο ακριβώς την έχουν. Στατιστικά λόγω των κινήσεων των απαγωγέων που καταγράφτηκαν από τον δορυφόρο βρίσκεται σε ένα από τα παρακάτω κτήρια:
Σκοπός μας είναι η εκκαθάριση των κτηρίων ως προς την εύρεση της Karas’ και η σύλληψη ή η εξόντωση των απαγωγέων.
Σενάριο απαγωγέων
Λοιπόν, η γιαγιά της μικρής είναι διάσημη, οπότε να περιμένετε πως θα αργά ή γρήγορα θα μας την πέσουν οι μπάτσοι. Σε περίπτωση που μπορείτε, πιάστε αιχμάλωτο και κανένα μπάτσο, μπας και ζητήσουμε παραπάνω γιούργια. Τώρα πάλι αν δεν μπορείτε, σκοτώστε τους. Καλά είναι και αυτά που ζητήσαμε, μην είμαστε και πλεονέκτες.
*===> ΚΛΟΥΒΑ Κτήριο Νο2 ==> “ΣΗΜΕΙΟ ΟΜΗΡΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ” Γενικοί Κανόνες ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ και γενικά διαβάστε τους κανόνες. Το σενάριο θα ξεκινάει μετά από συνεννόηση και των δύο ομάδων από το pmr και το σφύριγμα σφυρίχτρας . Οι μεν αστυνομικοί θα ξεκινούν από το σημείο ΔΙΑΣΩΣΗΣ , οι δε απαγωγείς έξω από το κτήριο Νο2 και όχι να παίρνουν στρατηγικές θέσεις από την αρχή. Medic • Κάθε ομάδα, διαθέτει 2 medic με συνολικές γάζες (άθροισμα και των δυο) όσοι και οι παίχτες της ομάδας τους. • Κάθε παίχτης (ανεξαρτήτως ομάδας) έχει μια ατομική γάζα που δεν μπορεί να εφαρμόσει μόνος του. Θα πρέπει υποχρεωτικά να την δώσει σε συμπαίχτη του που θα τον κάνει revive. • Ο κάθε παίκτης μπορεί να φέρει πάνω του μόνο μία γάζα από τον medic, πλην τον/τους squad leader, που μπορεί να φέρει δύο. (διευκρίνηση: παίκτης = ατομική γάζα + μια γάζα από τον medic——squad leader = ατομική γάζα + δύο γάζες από τον medic) • Ένας παίκτης μπορεί να καλέσει γιατρό μόνο εάν φέρει τον κόκκινο πανί στο κεφάλι ή ανυψώνοντας αυτό, δεν μιλάει ΚΑΘΟΛΟΥ παρά μόνο την λέξη medic και μπορεί να συνεχίσει αφού κρύψει αυτό και φωνάξει δυνατά «ΜΕΣΑ». Ειδικοί Κανόνες Σύλληψη Απαγωγέα Συλληφθέντας απαγωγέας θεωρείται αυτός που είναι τραυματισμένος και γιατρεύεται από κάποιον αστυνομικό με την ατομική του γάζα, που με την σειρά του τον αναγκάζει να ασφαλίσει τα αεροβόλα του, να αφαιρέσει τις γεμιστήρες βάζοντάς τες στην τσέπη/εξάρτησή του και να τον οδηγήσει στο προκαθορισμένο φυλασσόμενο δωμάτιο/κτήριο, κοινώς στη “κλούβα”. Ο κάθε συλληφθέντας μπορεί να αποδράσει στις παρακάτω περιπτώσεις: • Εάν ο αστυνομικός που τον συνοδεύει τραυματιστεί/πεθάνει • Εάν ο αστυνομικός που τον συνοδεύει τον αφήσει αφύλακτο • Εάν ο/οι φύλακας/κες της “κλούβας” τον αφήσουν αφύλακτο (Μπορούν παραπάνω από ένας αστυνομικοί να φρουρούν έναν συλληφθέντα) (Μπορεί ένας αστυνομικός να φρουρεί πολλούς συλληφθέντες) (Μπορεί ένας αστυνομικός να παραδώσει έναν συλληφθέντα σε άλλον αστυνομικό, ώστε να τον συνοδεύσει στη “κλούβα”) Σε περίπτωση που δραπετεύσει, παίζει κανονικά αφαιρώντας τη self-medic γάζα του, την οποία μπορεί να ξαναχρησιμοποιήσει (μπόνους που κατάφερε να δραπετεύσει), βάζει γεμιστήρες και απ ασφαλίζει το αεροβόλο του εφόσον απομακρυνθεί πάνω από 20 βήματα (και όχι να ετοιμάζεται μέσα στη “κλούβα”). Οι κρατούμενοι που συνοδεύονται προς τη “κλούβα” δεν μιλάνε καθόλου. Οι κρατούμενοι στη “κλούβα”, δεν επιτρέπεται να μιλούν από τον ασύρματό τους αλλά, μπορούν να μιλάνε φωναχτά ή όχι προς όλους, δίνοντας ακόμη και την τοποθεσία κάποιου, σταματώντας μόνο υπό την απειλή αεροβόλου. Αστυνομικός Κρατούμενος Αστυνομικός κρατούμενος θεωρείται αυτός που είναι τραυματισμένος και γιατρεύεται από κάποιον απαγωγέα με την ατομική του γάζα, που με την σειρά του τον αναγκάζει να ασφαλίσει τα αεροβόλα του, να αφαιρέσει τις γεμιστήρες βάζοντάς τες στην τσέπη/εξάρτησή του και να τον οδηγήσει στο προκαθορισμένο φυλασσόμενο δωμάτιο/κτήριο, κοινώς στο “κτήριο Νο2”. Ο κάθε συλληφθέντας μπορεί να αποδράσει στις παρακάτω περιπτώσεις: • Εάν ο απαγωγέας που τον συνοδεύει τραυματιστεί/πεθάνει • Εάν ο απαγωγέας που τον συνοδεύει τον αφήσει αφύλακτο • Εάν ο/οι φύλακας/κες του “κτηρίου Νο2” τον αφήσουν αφύλακτο (Μπορούν παραπάνω από ένας απαγωγείς να φρουρούν έναν κρατούμενο) (Μπορεί ένας απαγωγέας να φρουρεί πολλούς κρατούμενους) (Μπορεί ένας απαγωγέας να παραδώσει έναν κρατούμενο σε άλλον απαγωγέας, ώστε να τον συνοδεύσει στο “κτήριο Νο2”) Σε περίπτωση που δραπετεύσει, παίζει κανονικά αφαιρώντας τη self-medic γάζα του, την οποία μπορεί να ξαναχρησιμοποιήσει (μπόνους που κατάφερε να δραπετεύσει), βάζει γεμιστήρες και απ ασφαλίζει το αεροβόλο του εφόσον απομακρυνθεί πάνω από 20 βήματα (και όχι να ετοιμάζεται μέσα στο “κτήριο Νο2”). Οι κρατούμενοι που συνοδεύονται προς στο “κτήριο Νο2” δεν μιλάνε καθόλου. Οι κρατούμενοι στο “κτήριο Νο2”, δεν επιτρέπεται να μιλούν από τον ασύρματό τους αλλά, μπορούν να μιλάνε φωναχτά ή όχι προς όλους, δίνοντας ακόμη και την τοποθεσία κάποιου, σταματώντας μόνο υπό την απειλή αεροβόλου. Μεταφορά θύτη Ο αστυνομικός που θα μεταφέρει την κούκλα (Karra) δεν θα μπορεί να βάλλει με το αερο- βόλο του, αλλά ούτε να τον βάλλουν και θα πρέπει υποχρεωτικά να περπατάει προς το σημείο διάσωσης. Οι απαγωγείς έχουν κάθε δικαίωμα να τον σταματήσουν εάν και εφόσον καταφέρουν να τον ακουμπήσουν, παίρνοντας την κούκλα και τον αστυνομικό σαν κρατούμενο. Σε περίπτωση που ο απαγωγέας χτυπηθεί καθώς συνοδεύει τον αστυνομικό και την κούκλα πίσω, ο αστυνομικός κάνει μεταβολή και περπατώντας συνεχίζει προς το σημείο διάσωσης. (αν καταφέρουν να πάρουν πίσω την κούκλα με τον αστυνομικό οι απαγωγείς, δεν είναι υποχρεωτικό να τους βάλουν στο ίδιο κτήριο – ισχύει μόνο για τον αστυνομικό που μεταφέρει την κούκλα. Οι υπόλοιποι υποχρεωτικά στο “κτήριο Νο2”) Στην περίπτωση που ο μεταφορέας αστυνομικός νιώσει BB, το παιχνίδι τελειώνει με νικητές τους αστυνομικούς (εάν χτυπήθηκε από απαγωγέα) ή τους απαγωγείς (σε περίπτωση friendly fire) Αστυνομικός κρατούμενος ΜΕ ΚΟΥΚΛΑ Βάζει το αεροβόλο του στην ασφάλεια και εκτελεί κάθε διαταγή του απαγωγέα χωρίς περι- θώριο διαφυγής. Σε περίπτωση που οι αστυνομικοί τον διασώσουν και αυτόν και την κούκλα, απ-ασφαλίζει και παίζει κανονικά.
Διάρκεια παιχνιδιού 45 λεπτά. Πόντοι: Αστυνομικοί • Διάσωση της κούκλας 500pts και game (MAIN OBJECTIVE) • Συλληφθέντας στην “κλούβα” (100pts ο ένας) (BONUS OBJECTIVE) Ο συλληφθέντας δεν έχει πόντους παρά μόνο όταν μπει στη “κλούβα” Απαγωγείς • Εξόντωση αστυνομικών 500pts και game (MAIN OBJECTIVE) • Αιχμάλωτος στο “κτήριο Νο2” (100pts ο ένας) (BONUS OBJECTIVE) Ο αιχμάλωτος δεν έχει πόντους παρά μόνο όταν μπεί στο “κτήριο Νο2” Σε περίπτωση πέρας του χρόνου χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί κανένα από τα main objectives οι ομάδες θεωρούνται ισόπαλες και δεν παίρνουν βαθμούς, ούτε τα bonus. Σε περίπτωση friendly-fire βγαίνει εκτός αυτός που χτυπήθηκε και όχι αυτός που έριξε.