Βασισμένο στο σενάριο του Team Deathmatch
Κάθε παίκτης έχει 10 μάρκες
(Παίκτης Red Team , 10 κόκκινες / Παίκτης Blue Team, 10 μπλε)
Τις μάρκες αυτές οι παίκτες τις αφήνουν στην ανάλογη αφετηρία τους και έχουν μαζί τους μόνο μια από αυτές.
Σε περίπτωση που παίκτης χτυπηθεί, περιμένει στο σημείο μέχρι και πέντε (5) λεπτά. Μέσα σε αυτό τον χρόνο, ο αντίπαλος θα πρέπει να βρει τρόπο, να πλησιάσει τον αντίπαλο τραυματία και να πάρει την μάρκα του. Αντιθέτως μέσα σε αυτόν τον χρόνο, συμπαίκτης (self-medic αν υπάρχει ή ο medic της ομάδας του) θα πρέπει να βρει τρόπο να τον πλησιάσει ώστε να τον κάνει revive. Στο πέρας του πεντάλεπτου αν δεν έχει γίνει τίποτα, ο τραυματίας κάνει spawn (χωρίς να έχει χάσει την μάρκα του) Σε περίπτωση που ο αντίπαλος καταφέρει να πάρει την μάρκα του τραυματία, ο τραυματίας πάει αμέσως για re-spawn (δεν περιμένει να περάσει το πεντάλεπτο), όπου μόλις φτάσει στην αφετηρία του, παίρνει εκ’ νέου μια από τις μάρκες του, και μπαίνει στο παιχνίδι. Κάθε μάρκα που παίρνει ο παίκτης από την αντίπαλο ομάδα, προστίθεται στο σκορ της ομάδας του στο τέλος του παιχνιδιού, όπου γίνεται καταμέτρηση. ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ 10 ΜΑΡΚΕΣ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΞΗ, ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ TEAM LEADER ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΑΧΝΕΙ) Κάπου στο πεδίο, θα υπάρχει το Casino. Εκεί θα βρίσκεται ένα tablet με έναν τροχό της τύχης στην οθόνη. Κάθε παίκτης έχει το δικαίωμα να γυρίσει τον τροχό, όσες φορές θέλει, έως ότου κερδίσει (το τι κερδίζει παρακάτω). Εφόσον κερδίσει, θα πρέπει να περιμένει το λιγότερο δεκαπέντε (15) λεπτά, για να γυρίσει τον τροχό ο ίδιος παίκτης. Στο Casino, ο παίκτης μπορεί να κερδίσει 1 λευκή μάρκα κάθε φορά, η οποία θα μετράει αρνητικά (-1) για την αντίπαλη ομάδα. Παράδειγμα: Λήγει το παιχνίδι με τους Red να έχουν 12 μπλε μάρκες και τους Blue να έχουν 10 κόκκινες αλλά και 3 λευκές. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι Red 9 μάρκες (12 – 3 λευκές) και Blue 10 (winner)Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ CASINO, ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΑΜΕΡΑ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΗ.
Στο σενάριο αυτό ΔΕΝ ισχύει το δίλεπτο (2) – πεντάλεπτο (5) για τον medic. Περιμένουν όλοι 5 λεπτά είτε για medic (όπου ο παίκτης συνεχίζει κανονικά), είτε για να πάρει ο αντίπαλος την μάρκα (όπου ο παίκτης πάει για re-spawn αμέσως)
Σε περίπτωση που κάποιος παίκτης είναι τυχερός και κερδίσει λευκή μάρκα, ΔΕΝ την χάνει, ΟΥΤΕ μπορούν να του την πάρουν.
Χρόνος παιχνιδιού: 60 λεπτά (εκτός αν αλλάξει με συνεννόηση στο πεδίο)